neděle 17. ledna 2016

Přestaňme hledat...

"Co bylo kdysi včera je jako nebylo by
káva je vypita a není žádná do zásoby
věci co nechceš ať se stanou ty se stejně stanou
a chleba s máslem padá na zem vždycky blbou stranou
máslo bych zrušil"
Jarek Nohavica - MIKYMAUZ

Všichni máme úžasný mozek. Každý den žasnu nad schopnostmi toho mého. V posledních dnech se rozjíždí spousta nových projektů, činností v zaměstnání, pořízení auta a mnoho dalšího. Můj úžasný mozek začal v návalu těchto okolností, jak to má ve zvyku, vytvářet seznamy úkolů, co kdy má být splněno a hlavně jak. Očekává přesně dané výsledky za přesně odvedenou práci. Nedej bože kdyby něco probíhalo jinak. Naštěstí jsem si toto uvědomil poměrně brzy. Přenechal jsem svou úžasnou tvořivou sílu vlastnímu rozumu, který začal dělat jasné lajny na základě všemožných programů (přijatých ze všech možných zdrojů, jen ne z toho čistého).
 Když jsem poodstoupil a podíval se na to všechno okem duchovním, uvědomil jsem si, že hledáním řešení a přesnou formulací postupů opět bráním Bohu/Vesmíru ve splnění mých požadavků. Moje mysl jako nůž vjela do materialistického programování jako nůž.
Takže zpět, znovu a lépe.
Moje požadavky jsou jasné - pořídit auto a vyřídit všechnu byrokracii. Konec. Tečka. Žádné další požadavky ve smyslu "když...., tak...". Žádné pochyby a obavy. Nejsou k ničemu. Jasně formulovaný požadavek nechám pracovat tak jak má. Nechám řešení, aktivitu a výsledky ať ke mně dorazí v pravou chvíli. A najednou, přišla úleva. A pro mě jasné poselství, nehledej řešení, ono se to stejně vyřeší tak jak má, bez ohledu na to, jak budeš svou přípravu propracovávat. Svět okolo tebe je tak komplexní, dokonalý a přesycený všemi možnými souvislostmi, že je ty nikdy nejsi schopen přijmout a zpracovat. Nemůžeš se připravit dokonale na všechno, můžeš jen v pravou chvíli zareagovat, ale až v tu chvíli, ne dříve. Nehledej, ale nech se najít.

Láskou Džarda 

Žádné komentáře: